خلاصه اختراع : دستگاههاي كلاچ ، ترمز و ضد لغزشي متداول امروزي در اتومبيل ها از صفحات اصطكاكي مانند صفحه كلاچ و لنت به ترتيب براي انتقال نيرو از موتور به جعبه دنده و متوقف كردن خودرو استفاده مي نمايند كه در مواجه با اصطكاك گرمايش بالا و فرسودگي زودرس را به دنبال دارد. اساس راه حل ارائه شده براي اين مشكل ، استفاده از روغن به جاي صفحات اصطكاكي مي باشد. به طوري كه با چرخش آزادانه روغن سيستم آزاد، و با متراكم شدن روغن عمل انتقال نيرو (كلاچ)، ترمز و سيستم ضد لغزش صورت مي گيرد. از اين رو ضميمنه فني دستگاه مذكور در صنايع اتومبيل سازي به عنوان جاي گزيني براي سيستم هاي كلاچ ، ترمز و ضد لغزش متداول امروزي خواهد بود.
جهت استفاده از امکانات زیر در این صفحه به حساب کاربری خود وارد شوید و مراحل تایید امتا را به اتمام برسانید.
- نمایش لینک این اختراع در اداره ثبت اختراعات ایران
- ارسال پیام به مالک / مخترع این اختراع (لطفا جهت سوال در خصوص اختراع با شماره های موسسه نوفن تماس نگیرید، پس از ثبت نام در سایت دارکوب، میتوانید به اختراع پیغام دهید)
- نمایش اطلاعات تکمیلی (عکس، متن، و نحوه همکاری) این اختراع