logo
login
جستجوگر دارایی فکری دارکوب

درباره ما
درباره پایگاه دارکوب
نقض حقوق IP !
قوانین و مقررات
امکانات

اختراع
جستجو اختراع
اعلان اختراع جدید
روز جهانی IP
ثبت اختراع PCT
طبقه بندی بین المللی
آمار اختراعات
افزونه جستجو مرورگرها

علامت تجاری
جستجو علامت تجاری
ثبت علامت تجاری
امکانات و راهنما
طبقه بندی

اشتراک
اشتراک

سؤالات متداول
سؤالات متداول

تماس
تماس
جستجوگر دارایی فکری دارکوب

ویرایش پروفایل

داشبورد
مکالمات
دارایی فکری من
اختراع
برگزیده
اعلان
علامت تجاری
سابقه جستجو
برگزیده
اعلان
اشتراک ها
مالی
کیف پول
تراکنش ها
جستجوگر مالکیت فکری دارکوب

عنوان اختراع: دستگاه كمك آموزشی مهارت های كارآفرینی به كودكان بشیوه قصه گویی

اظهارنامه: 1398/09/10

اظهارنامه: 139850140003007911

طبقه بندی بین المللی :

ثبت: 1399/01/26

ثبت: 100821

طبقه بندی بین المللی:

G09B 5/00
G09B 1/00
G09B 5/00
G09B 1/00

مالک/مالکان: ندا بهمنی

وضعیت اعتبار: اعتبار ندارد

مخترع/مخترعان: ندا بهمنی

فایلهای ضمیمه (فقط با اینترنت داخلی):
شرح و توصیف
-
ادعانامه
-
نقشه
-
گزارش داوری

خلاصه اختراع

در این طرح صفحه‌ای كه تصاویر كارآفرینان در حوزه‌های متفاوت وجود دارد و با انتخاب هر فرد به مدت 10 دقیقه از زندگی كارآفرین گفته می‌شود. بنابراین كودك در حین بازی به شیوه قصه‌گویی دانش‌ومهارت مورد نیاز كارآفرینی و كسب‌و‌كار را یاد می‌گیرد و درك می‌كند كه یك كارآفرین چه ویژگی‌هایی دارد در پایان قصه‌گویی نیز سوالاتی مطرح می‌شود كه ذهن كودك درگیر مساله شود. این اختراع یك صفحه دارد كه در واقع همان نقشه گنج است، برای رسیدن به این گنج، موانعی وجود دارد كه برای گذشتن از این موانع باید به سوال ها پاسخ داد. بدین صورت كه با زدن كلید های key 1 تا 10 توضیحاتی پیرامون مسائل جهت خواندن در نمایشگر(LCD) نمایش داده می شود. بعد از خواندن مسائل كلید شروع آزمون زده می‌شود و سوالات به صورت الف ب ج د پرسیده می‌شود در صورت جواب درست لامپ سبز و درصورت اشتباه بوددن لامپ قرمز نمایش داده می شود و در پایان درصد پاسخ های درست را نشان می دهد درصورتی كه ۷۰ درصد سوالات درست پاسخ داده شده رله موتور درب را به كار می اندازد و در برای شخص باز می شود. البته درصدها با توجه به طراح و نوع سوالات بازی قابل تغییر است. و به همین صورت داده هایی كه روی صفحه اول نمایش داده میشه كاملا قابل تغییر است. با هر بار انتخاب داستانی گفته می‌شود (زندگینامه یك كارآفرین به زبان ساده) كه یكی از مفاهیم (نظم و انضباط، همكاری و همدلی، خطرپذیری، آشنایی با مشاغل، مهارتهای ارتباطی، مباحث پولی، پشتكار و تلاش، خلاقیت، وقت شناسی و برنامه ریزی، اعتماد بنفس) را آموزش می‌دهد . زمانی كه به خانه آخر بازی رسیدیم ، از كودك سوال پرسیده می‌شود و این در زمانی باز می‌شود كه فرد بتواند هر ده مهارتی را كه یاد گرفته است بوسیله كلیدهایی كه در دسترس دارد پاسخ دهد. و دستگاه گزینه‌ها را نشان می دهد . پس از باز شدن درب، آهنگ شاد موفقیتی پخش می شود و كودك نسبت به ادامه بازی تشویق می‌شود. و این مراحل به همین صورت ادامه دارد.

بازگشت به جستجو اختراع
ارسال پیام
دسترسی اختراع
مخترع مشابه
امکانات اختراع
ّ
امکانات علامت
آدرس

البرز، کرج، کمالشهر، پارک علم و فناوری البرز، ساختمان جی 4، پلاک 713

جهت مشاهده شماره تلفن، کلیک کنید.
دانلود مستقیم اپلیکیشن
darkob.co.ir

موتور جستجو مالکیت فکری دارکوب با هدف تجمیع و مانیتور دارایی های فکری ثبت شده در ایران در حوزه مالکیت صنعتی قصد دارد امکان جستجو پیشرفته در این دارایی ها را برای کاربران ایرانی و غیر ایرانی دقیق تر، سریع تر و آسان تر کند. ادامه مطلب را در صفحه درباره دارکوب مطالعه کنید.

لطفا جهت تماس با مالک/مخترع یا خرید محصول با شماره های سایت دارکوب تماس نگیرید. مراحل تایید هویت در دارکوب را انجام داده و به اختراع پیام دهید. صنایع و شرکت ها می توانند جهت برطرف کردن نیازهای فناوارنه با دارکوب تماس بگیرند.

کلیه اطلاعات این سایت متعلق به پایگاه تحلیل و جستجو دارایی فکری دارکوب می باشد و استفاده از آن با ذکر نام منبع بلامانع است.