اظهارنامه: 1398/09/10
اظهارنامه: 139850140003007911
طبقه بندی بین المللی :
ثبت: 1399/01/26
ثبت: 100821
طبقه بندی بین المللی:
مالک/مالکان: ندا بهمنی
وضعیت اعتبار: اعتبار ندارد
مخترع/مخترعان: ندا بهمنی
فایلهای ضمیمه (فقط با اینترنت داخلی):
خلاصه اختراع
در این طرح صفحهای كه تصاویر كارآفرینان در حوزههای متفاوت وجود دارد و با انتخاب هر فرد به مدت 10 دقیقه از زندگی كارآفرین گفته میشود. بنابراین كودك در حین بازی به شیوه قصهگویی دانشومهارت مورد نیاز كارآفرینی و كسبوكار را یاد میگیرد و درك میكند كه یك كارآفرین چه ویژگیهایی دارد در پایان قصهگویی نیز سوالاتی مطرح میشود كه ذهن كودك درگیر مساله شود. این اختراع یك صفحه دارد كه در واقع همان نقشه گنج است، برای رسیدن به این گنج، موانعی وجود دارد كه برای گذشتن از این موانع باید به سوال ها پاسخ داد. بدین صورت كه با زدن كلید های key 1 تا 10 توضیحاتی پیرامون مسائل جهت خواندن در نمایشگر(LCD) نمایش داده می شود. بعد از خواندن مسائل كلید شروع آزمون زده میشود و سوالات به صورت الف ب ج د پرسیده میشود در صورت جواب درست لامپ سبز و درصورت اشتباه بوددن لامپ قرمز نمایش داده می شود و در پایان درصد پاسخ های درست را نشان می دهد درصورتی كه ۷۰ درصد سوالات درست پاسخ داده شده رله موتور درب را به كار می اندازد و در برای شخص باز می شود. البته درصدها با توجه به طراح و نوع سوالات بازی قابل تغییر است. و به همین صورت داده هایی كه روی صفحه اول نمایش داده میشه كاملا قابل تغییر است. با هر بار انتخاب داستانی گفته میشود (زندگینامه یك كارآفرین به زبان ساده) كه یكی از مفاهیم (نظم و انضباط، همكاری و همدلی، خطرپذیری، آشنایی با مشاغل، مهارتهای ارتباطی، مباحث پولی، پشتكار و تلاش، خلاقیت، وقت شناسی و برنامه ریزی، اعتماد بنفس) را آموزش میدهد . زمانی كه به خانه آخر بازی رسیدیم ، از كودك سوال پرسیده میشود و این در زمانی باز میشود كه فرد بتواند هر ده مهارتی را كه یاد گرفته است بوسیله كلیدهایی كه در دسترس دارد پاسخ دهد. و دستگاه گزینهها را نشان می دهد . پس از باز شدن درب، آهنگ شاد موفقیتی پخش می شود و كودك نسبت به ادامه بازی تشویق میشود. و این مراحل به همین صورت ادامه دارد.